Opgelost door KPN: KPN rekent voor een paar dagen ''rest abo'' bijna de volledige maandkosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102999
Gebruiker
ron7788
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er zijn veel problemen geweest met de overstap van KPN naar Vodafone. In eerst instantie wilde KPN voor mijn oude toestel een Samsung S4 zelfs nog 250 euro ''vangen''. Een medewerker van KPN zei dat dit niet correct was en heeft mij een bedrag teruggestort om deze kosten te compenseren tot de correcte restwaarde. Mijn contract bij Vodafone ging op 9 februari in. KPN rekent aan abo kosten voor februari alsnog 39 euro. Dit terwijl ik normaliter 55 euro voor een volledige maand onbeperkt bellen betaalde. Logischerwijs zou dit bedrag van 55 euro ongeveer door 3 gesplitst moeten worden.
Mevrouw S.V hing de hoorn erop toen ik mij om de kwestie terecht boos maakte terwijl ik mij in nette bewoording bleef uitdrukken. Zo gaat KPN met (ex) klanten om. Er wordt vergeten dat ik uren tijd heb moeten maken om de fouten gemaakt door KPN recht te zetten. KPN dit rechtzetten of ik schakel uit principe de klachtencommissie in.
De uitslag van deze zaak zal ik dan online zetten om anderen te helpen.

De oplossing

Een correcte eindafrekening en een compensatie voor alle uren die ik heb gemaakt vanwege het wanbeleid bij KPN. Zo had mijn vorige contactpersoon de heer D.R (inmiddels weg bij KPN) met mij afgesproken dat ik helemaal niet voor dubbele kosten zou komen te staan. Mevrouw S.V. heeft echter geen boodschap aan deze afspraak en komt met haar eigen creatieve berekening die kant nog wal raakt.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Slaats,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ron7788
    Datum
    Deze kwestie speelt al maanden KPN.
    Lees even mijn dossier terug, ik heb hier enorm veel uren inzitten, alleen al om normaal over te kunnen stappen wat blijkbaar nogal lastig is.
    Ik heb tevens gevraagd of ik de leidinggevende van mevrouw V.S mag spreken maar dit wordt geweigerd. Het valt mij op dat als 1 medewerker een fout maakt het zeer lastig is om deze recht gezet te krijgen ook al sta je als klant in je recht.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Slaats, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ron7788
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen