Klacht KPN: KPN rooft bankrekening leeg.

Klachtnummer
# 152430
Gebruiker
JoopV
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN rooft mijn bankrekening leeg en wil er niet mee stoppe.
Ik heb een KPN alles in een pakket.
Daarin zit o.a. een prepaid mobiel abonnement van € 10,13/maand. Dit ging goed t/m 19/8/15 € 10,13.
Echter: 22/9/15 € 49,14 21/10/15 € 54,01 18/11/15 € 55,50. 21/12/15 € 55,50 20/1/116 € 43,50. Totaal € 265,65-€ 50,65=€ 205,00 al teveel betaald en het gaat maar elke maand door, het wordt niet gestopt.
KPN is verantwoordelijk voor deze doorgaande roof.
1. Deze roof moet per direct worden gestopt
2. Het bedrag moet per omgaande worden teruggestort.
Een maand geleden heb ik hierover een kostbaar niet vergoed lang telefoongesprek gehad, uiterst onbevredigend, en ik kreeg nog de schuld ook.
Ik heb totaal geen nieuw product bij KPN besteld dat deze roof rechtvaardigt.

De oplossing

1. Directe stop van deze doorgaande roof
2. Per omgaande terugstorting van € 205,00

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vulto,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vulto,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen