Opgelost door KPN: KPN schrijft al ruim vijf jaar maandelijks een bedrag af voor de internet aansluiting van derden

G. W. A. den Teuling

Dhr en Mw Mensink zijn al jaren door hun geestelijke conditie duurzaam niet in staat hun zakelijke belangen naar behoren te behartigen. Reden waarom ik door de kantonrechter als bewindvoerder van Mw Mensink ben aangesteld. Bij het saneren van de administratie kom ik regelmatig verkeerde IC's tegen van de bankrekening ING 95. Zo ook van de KPN. Ik dacht dat dit was van de lopende telefoonabonnementen maar na deugdelijk waren opgezegd bleef er een IC over. Zo ook bij het laatste afschrift nadat de rekening was opgezegd Navraag levert op een erkenning van een foutieve incasso. Er kan slechts zes maanden worden teruggestort. Voor alle overige maanden moet ik afschriften a €1,70 per stuk opvragen om bedragen variërend van €7.95 tot €7 per maand terug te vorderen. Graag verzoek ik u om terugstorting van de ten onrechte ingehouden IC bedragen met omschrijving 21230863 van het internetabonnement van dhr/mW Blom vanaf begin (2005?) tot heden. Graag terugstorting op beheerrekening 1110 22 444

Graag terugstorting van 5 jaar foutieve incasso. Schatting 12*5*gemiddeld €6 = €360
Graag terugstorting op beheerrekening 1110 22 444

KPN
    Geachte heer/mevrouw Teuling,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    G. W. A. den Teuling
    Afgelopen dinsdag 14 augustus ben ik gebeld dat ik donderdag 16 augustus een antwoord mocht verwachten op mijn klacht. Helaas tot op heden nog niets vernomen.
    KPN
    Geachte heer Teuling,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    G. W. A. den Teuling
    Foutieve incasso's zijn geheel overeenkomstig de klacht door KPN teruggeboekt.

G. W. A. den Teuling

Ook een klacht indienen over KPN?