Opgelost door KPN: KPN schuift de verantwoordelijkheid voor het zoekraken van mijn iPhone 11 van zich af.

AVP

Op 03-02-2020 contact gehad met 1200 over een defect aan mijn nieuwe iPhone 11. De medewerker mailt een reparatieopdracht plus adressticker met het antwoordnummer van de reparateur Teleplan. Volgens instructie de iPhone plus reparatieopdracht in het originele doosje verpakt en voorzien van adressticker afgegeven bij een Postnl-punt. Verzendbewijs met trackentrace ontvangen. Op 04-02-2020 wordt gemeld dat het pakket vertraagd is wegens grote drukte. Alle betrokken partijen meermalen gesproken en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik verwacht dat KPN dit voor mij oplost.

Ik wil dat KPN dit probleem voor mij oplost. Ik wil mijn iPhone terug.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Peet,

KPN Klantenreacties CMT
    AVP
    Afgelopen vrijdag gesproken met een medewerker van de KPN-helpdesk. Gaat probleem voorleggen aan zijn manager. Wordt vervolgd!!
    AVP
    Nog steeds geen oplossing na 5 weken!
    KPN
    Geachte heer Van Peet,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

AVP
Er is een nieuw toestel aan mij gestuurd!

Ook een klacht indienen over KPN?