Opgelost door KPN: KPN schuift de verantwoordelijkheid voor het zoekraken van mijn iPhone 11 van zich af.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 425952
Gebruiker
AVP
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 03-02-2020 contact gehad met 1200 over een defect aan mijn nieuwe iPhone 11. De medewerker mailt een reparatieopdracht plus adressticker met het antwoordnummer van de reparateur Teleplan. Volgens instructie de iPhone plus reparatieopdracht in het originele doosje verpakt en voorzien van adressticker afgegeven bij een Postnl-punt. Verzendbewijs met trackentrace ontvangen. Op 04-02-2020 wordt gemeld dat het pakket vertraagd is wegens grote drukte. Alle betrokken partijen meermalen gesproken en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik verwacht dat KPN dit voor mij oplost.

De oplossing

Ik wil dat KPN dit probleem voor mij oplost. Ik wil mijn iPhone terug.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Peet,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    AVP
    Datum
    Afgelopen vrijdag gesproken met een medewerker van de KPN-helpdesk. Gaat probleem voorleggen aan zijn manager. Wordt vervolgd!!
  3. Auteur
    AVP
    Datum
    Nog steeds geen oplossing na 5 weken!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Peet,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AVP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een nieuw toestel aan mij gestuurd!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen