Klacht KPN: kpn service aanbod blijkt nare verkooptruc!!

Klachtnummer
# 46229
Gebruiker
marjan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

27-12-'13 colporteur namens kpn aan de deur. wegens veel klachten over slechte ontvangst mag deze aanbieden om gratis de overstap te maken naar kpn glasvezel. dus zonder activatiekosten en verzendkosten!
contract wat opgemaakt wordt komt op te staan dat ik dezelfde kosten blijf houden per maand.
op 30-12 komt het contract. hierin staat dit niet. gebeld met klantenservice ****** zij n geeft aan dat als ik een kopie van mijn contract per mail naar haar toe stuur het in orde komt. een en ander blijkt ook genoteerd.
7 januari ontvang ik weer hetzelfde contract van kpn. gebeld op 8 jan. samenvatting van het gesprek: colporteurs beloven zoveel en u bent te laat om het contract te annuleren. gesprokene met *******.. ik begrijp hier niets meer van. wat zijn dit voor agressieve verkoopmethoden van kpn?

De oplossing

ik wil graag van het aanbod gebruik maken zoals me dat gedaan is. geen activatiekosten en geen verzendkosten. en voor hetzelfde bedrag als ik hiervoor betaalde.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw.
    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
    Met vriendelijke groet,
    KPN Klantenreacties CMT