Opgelost door KPN: KPN sluit je af!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 178783
Gebruiker
Oxynobel
Datum
9 reacties

Details

De klacht

In mijn wijk is een upgrade geweest naar VDSL2+.
Sinds die tijd is mijn adres uit het KANVAS register volgens https://netco-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search
Ik klaagde daar al over maar krijg dan rare tegenvragen of mijn adres wel goed is en of het wel bekend is bij de gemeente.
Ik woon in de binnenstad van een grote plaats, heb op dit adres jaren ADSL gehad en mijn beide buren en de hele straat, hebben wel VDSL met 100mBit. Het ISRA punt van mijn buurvrouw is 50 cm van die van mij en uit de grondkabel komen 4 draden.
Het is dus duidelijk een administratief foutje van KPN.

De oplossing

Dat ik weer aangesloten word!

9 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer,mevrouw Spies,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Oxynobel
    Datum
    KPN heeft mij gebeld en is er mee bezig.
    Ik wacht af!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer,mevrouw Spies,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    Oxynobel
    Datum
    Dat zoiets simpels, zo lang moet duren.
    Mijn huis was toch een jaartje of 70 aangesloten tot een paar weken geleden.
    Ik denk dat er iemand een vinkje moet zetten in een systeem!!
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer,mevrouw Spies,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 90.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Oxynobel
    Datum
    KPN pakt deze klacht zeer goed op en heeft acties uitgezet.
    Het resultaat moet ik nog even afwachten.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer,mevrouw Spies,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Oxynobel
    Datum
    Als nu alles goed gaat zou het over 3 weken moeten zijn opgelost!
    Ik wacht af.....
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer,mevrouw Spies,


    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 90.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oxynobel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na bijna 6 maanden opgelost........... Vreselijk toch........
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen