Klacht KPN: KPN sluit pas over 3 weken aan

Poortman5331

Ik wil per direct aangesloten worden. Sinds vorige week geen internet en nu moet ik nog wachten tot 26 augustus.
Er bestaat geen escalatie proces, alleen medewerkers die kunnen zeggen dat dit niet anders kan. Heel vervelend maar zo is het proces.
De afdeling service en herstel heeft besloten dat wij niet belangrijk genoeg zijn om met spoed aangesloten te worden. Waar baseert men dit op? Eigen invullen. Ben 30 jaar klant geweest bij KPN, abonnement is nu geannuleerd terwijl ik klant wil blijven (alleen maar omdat het niet anders kan anders zou ik echt nooit meer wat met KPN te maken willen hebben) maar nu moet ik als een nieuwe klant wachten op de aansluiting. Terwijl alles aanwezig is. Onbegrijpelijk. Is geen kwestie van niet kunnen maar gewoon niet willen. Echt nul nul nul service of klant gerichtheid.

Per direct aansluiten!
Wat erg fijn is, is dat na het plaatsen van de klacht via dit kanaal, er binnen 10 minuten een Kpn medewerker belde en er werkelijk alles aan wilde doen om het op te lossen . We hebben direct een noodpakket ontvangen met een wifi oplossing en een digitenne pakket om tv te kijken. Echt heel fijn dat we zo goed geholpen werden. Ook na ontvangst van het pakket werden we gebeld om te helpen met installatie en was geen moeite te veel. Super groot compliment voor deze medewerkers en service van KPN. Enige bijzondere is wel dat pas na deze klacht op internet er dus wel van alles mogelijk bleek te zijn als tussenoplossing. Vreemd dat ik daarvoor 5 dagen lang bij diverse kpn medewerkers tot grote frustratie alleen maar hoorde dat er niets mogelijk was. Dit zou KPN dus al eerder kunnen oplossen. Gek dat dit blijkbaar alleen maar kan na het uiten van je klacht online..: Helaas, na 3 weken geen internet heeft kpn de internetverbinding niet gereed en is de monteur geannuleerd. Wat nu????????

KPN
    Geachte heer/mevrouw Poortman,

KPN Klantenreacties CMT
    Poortman5331
    Ben meteen teruggebeld en meneer heeft een noodoplossing geboden. Even afwachten

Ook een klacht indienen over KPN?