Klacht KPN: KPN sluit plots Internet/TV/Wifi af

Klachtnummer
# 303124
Gebruiker
JFT
Datum
2 reacties

Details

Klacht

KPN heeft zomaar onze Internet/Wifi/tv afgesloten.
Pas op 23 mei staat een overstap van KPN naar Ziggo gepland. Maar de KPN heeft plots gisterochtend besloten om dus nu maar onze tv en internet af te sluiten. Gistermorgen gebeld om half 9.... zou opgelost worden, gister einde middag gebeld.... zou vanochtend voor 11 uur verholpen zijn. Het is nu 13:00 uur en er is nog NIETS gebeurd. Ongelooflijk vind ik dit.
Ik ben om hun belabberde service - na ruim tien jaar trouwe klant - al weggegaan bij KPN, maar dit had ik echt niet verwacht.

Gewenste oplossing

Dat KPN mij per direct weer aansluit en de dienst lever waarvoor ik hun betaal.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Tol,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    JFT
    Datum
    Klacht os opgelost. Bloemetje vd KPN.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen