Klacht KPN: KPN staat bij ons in de schuld. KPN gaat inhoudelijk niet in (mail)discussie, stelt dat wij hun factuur moeten voldoen.

Klachtnummer
# 22826
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN heeft ons een nieuwe digitenne-ontvanger opgestuurd onder voorwaarden dat we de huurkosten voor ontvanger niet zouden hoeven te betalen, net zo min we het abonnementsgeld betalen, omdat we een volledig internet + interactieve tv - abonnement hebben. Wij hebben onder deze voorwaarden de 10 euro verzendkosten voor onze rekening genomen. Eenmaal de digitenne-ontvanger ontvangen, wijzigde KPN de voorwaarden eenzijdig en schreef toch twee maanden huur af plus verzendkosten. Ik was te laat met storneren. Wel heb ik de derde maand huur kunnen storneren. Een mailwisseling is gevolgd, waarbij KPN heel goed is met het beginnen met excuses voor onze ervaring, doch de uitkomst is dat iemand ons iets beloofd heeft dat niet mocht en niet mag. Wij hebben zodoende ons abonnement opgezegd met ruim een maand "opzegtermijn". Op kosten van KPN alle apparaten teruggestuurd. Nu willen wij graag verzend- en huurkosten terug i.p.v. ruim 10 euro te betalen aan abonnementskosten die buiten de termijn valt.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Breeman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Breeman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen