Klacht KPN: KPN staat bij ons in de schuld. KPN gaat inhoudelijk niet in (mail)discussie, stelt dat wij hun factuur moeten voldoen.
Details
Klacht
KPN heeft ons een nieuwe digitenne-ontvanger opgestuurd onder voorwaarden dat we de huurkosten voor ontvanger niet zouden hoeven te betalen, net zo min we het abonnementsgeld betalen, omdat we een volledig internet + interactieve tv - abonnement hebben. Wij hebben onder deze voorwaarden de 10 euro verzendkosten voor onze rekening genomen. Eenmaal de digitenne-ontvanger ontvangen, wijzigde KPN de voorwaarden eenzijdig en schreef toch twee maanden huur af plus verzendkosten. Ik was te laat met storneren. Wel heb ik de derde maand huur kunnen storneren. Een mailwisseling is gevolgd, waarbij KPN heel goed is met het beginnen met excuses voor onze ervaring, doch de uitkomst is dat iemand ons iets beloofd heeft dat niet mocht en niet mag. Wij hebben zodoende ons abonnement opgezegd met ruim een maand "opzegtermijn". Op kosten van KPN alle apparaten teruggestuurd. Nu willen wij graag verzend- en huurkosten terug i.p.v. ruim 10 euro te betalen aan abonnementskosten die buiten de termijn valt.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.