Klacht KPN: KPN/Stichting Preventel

Yvonne

En dit is klacht nummer zoveel tegen het handelen van KPN. Stichting Preventel stuurt mij op mijn verzoek een overzicht geregistreerde gegevens toe waarin KPN, afd. Credit Risk, mij geregistreerd heeft. Ik bel hierover met KPN (14:00uur) en krijg ene Remon, die i.v.m. zijn privacy zijn achternaam niet wil zeggen, aan de telefoon die mij verteld dat de enige manier deze registratie op te heffen is het incassobureau te bellen. Ik weet niet welk incassobureau, dat weet hij ook niet en ik beëindig dan maar het gesprek. Waarom KPN mij bij Stichting Preventel heeft aangemeld, weet ik nog steeds niet.

Schijnbaar kunnen klachten bij KPN alleen opgelost worden middels een klacht in te dienen op klachtenkompas.nl. Ik wil dat KPN de registratie intrekt en mij daarvan een bevestiging stuurt.

KPN
    Geachte mevrouw Nolte,

KPN Klantenreacties CMT
    Yvonne
    Ik heb nog niets gehoord?
    KPN
    Geachte mevrouw Nolte,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 82 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    Yvonne
    Ik heb van mevrouw van Loo (krcmt)niets meer vernomen sinds haar terugkeer van vakantie. Voor mij is de klacht dan ook niet afgehandeld en zal ik een nieuwe klacht indienen.

Yvonne

Ook een klacht indienen over KPN?