Klacht KPN: KPN/Stichting Preventel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 172807
Gebruiker
Yvonne
Datum
4 reacties

Details

De klacht

En dit is klacht nummer zoveel tegen het handelen van KPN. Stichting Preventel stuurt mij op mijn verzoek een overzicht geregistreerde gegevens toe waarin KPN, afd. Credit Risk, mij geregistreerd heeft. Ik bel hierover met KPN (14:00uur) en krijg ene Remon, die i.v.m. zijn privacy zijn achternaam niet wil zeggen, aan de telefoon die mij verteld dat de enige manier deze registratie op te heffen is het incassobureau te bellen. Ik weet niet welk incassobureau, dat weet hij ook niet en ik beëindig dan maar het gesprek. Waarom KPN mij bij Stichting Preventel heeft aangemeld, weet ik nog steeds niet.

De oplossing

Schijnbaar kunnen klachten bij KPN alleen opgelost worden middels een klacht in te dienen op klachtenkompas.nl. Ik wil dat KPN de registratie intrekt en mij daarvan een bevestiging stuurt.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Nolte,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Ik heb nog niets gehoord?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Nolte,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 82 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Ik heb van mevrouw van Loo (krcmt)niets meer vernomen sinds haar terugkeer van vakantie. Voor mij is de klacht dan ook niet afgehandeld en zal ik een nieuwe klacht indienen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen