Opgelost door KPN: KPN stopt niet met post aan vorige bewoner met reclame voor glasvezel

elwinw

Al enkele jaren komt er post bij mij binnen van KPN met reclame voor glasvezel aan de vorige eigenaar van mijn woning, de heer Rozendal, dat al sinds 2007 hier niet meer woont. Brieven retourneren, e-mails versturen, brieven schrijven, Helpdesk bellen, verkoopafdeling bellen, klachten indienen, Webcare team benaderen via Twitter heeft allemaal geen zin. Iedereen beloofd dat het zal stoppen, maar toch blijft de post maar komen. Ik ben niet eens klant van KPN. Als ik bel, krijg ik altijd te horen: "Wat raar. Ik ga dit voor u stoppen." Niet dus. Nu probeer ik het via klachtenkompas.

Ik wil geen reclame van KPN per post ontvangen.

KPN
    Geachte heer Wouterse,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    elwinw
    Zoals beloofd is er contact met mij opgenomen door KPN. Dit geeft een prettig gevoel. Er is beloofd om dit probleem te onderzoeken en ik moet dus wachten op een oplossing.
    elwinw
    KPN heeft het porbleem onderzocht en ik werd er netjes over benaderd. Als het goed is, is het probleem nu opgelost.
    Netjes opgelost.

elwinw

Ook een klacht indienen over KPN?