Opgelost door KPN: KPN stuurt je van het kastje naar de muur

Dimitri555

Ik heb in januari de klantenservice KPN gebeld, mijn SIM kaartje deed het niet meer, zij wilde een nieuwe sturen, toen zag ze dat ik een prepaid kaartje had en verwees mij naar de winkel. Ik ben ziek geweest en toen ik naar de KPN winkel wilde was die gesloten wegens corona. Ik had geen zin om naar het enige kantoor te gaan dat nog open was, op het Rokin Amsterdam. Ik heb ivm corona gewacht tot de winkel dichtbij weer open was. Ik kom daar en men kijkt een half uur in de computer en komt tot de conclusie dat ik een klacht/vraag-om-simkaart moet indienen. Maar daarvoor ging ik juist naar de winkel. Men stelt echter dat ik het nummer half juni nu meer dan een half jaar niet heb gebruikt en dat daardoor de simkaart en het telefoonnummer en mijn tegoed is vervallen. Ik moet nu bij het hoofdkantoor zijn. Ik vraag hun namen en zeg dat ik er wel moe van wordt en ook hier een klacht over indien als zij niets kunnen betekenen of in de computer zetten. Ik heb het telefoongesprek in januari en het gesprek in de winkel opgenomen, de behandeling liet ook te wensen over, men wilde mij diverse malen afwimpelen. Maar goed, ik zou gebeld worden door een privénummer binnen 48 werkdaguren. Ik heb echter geen privénummeroproep gehad op mijn andere nummer. En tsja, wil niet weer een heel traject door. Ik kan er niks aan doen dat jullie de winkel 3 maanden dichtgooien toch???

Ik doe dit ook liever per email, zie gegevens. Ik hoop dat jullie nu proactief mij snel alsnog een nieuw prepaidkaartje toesturen en het tegoed daarop met wel of niet een ander nummer herstellen.

Dimitri555
    ik heb gevraagd om contact per email, maar heb nog geen email ontvangen, email adres staat bij de privé aan het bedrijf gegeven gegevens.
    Geachte heer Daniels,

De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd en is in afwachting van uw bericht.

Dimitri555
    Ik heb de email ontvangen en beantwoord. KPN is bereid eenmalig uit coulance kosteloos een vervangende prepaid kaart toe te sturen met mijn verloren gegane tegoed. Ik ben nu in afwachting van de vervangende kaart en het prepaid tegoed.
    Geachte heer Daniels,

Bedankt voor uw medewerking.

Dimitri555
KPN heeft een nieuw kaartje gestuurd en het maximale tegoed vergoed, bovenop de 10 euro die op het kaartje stond. Dus chapeau! Klein verbeterpuntje voor de toekomst: volgende keer misschien ook aan prepaid klanten gewoon een kaartje toesturen ipv naar de winkel te verwijzen?

Ook een klacht indienen over KPN?