Opgelost door KPN: KPN terugkijken functioneert voor de zoveelste keer niet.

Gerard

Ik vind dat ik heel veel betaal voor dit KPN-abonnement. De enige reden die ik hiervoor heb is dat wanneer ik eindelijk klaar ben met werk, ik alsnog even makkelijk het nieuws van de afgelopen dag kan kijken. Dat is deze week nu al diverse keren onmogelijk gebleken. Ik moet wel een bak geld betalen, maar de leverantie blijft uit. Ik verwacht op zijn minst een ruimhartige compensatie.
En als dit alles niet op korte termijn sterk verbeterd, heeft dit abonnement geen zin meer. Dan kijk ik wel via mijn laptop. Ik heb niet voor niets een smart-tv.

1. Ruimhartige compensatie omdat dit de zoveelste keer deze week is.
2. Sterke verbetering van de leveringsbetrouwbaarheid
De techniek doet het weer. En een voor mij acceptabele compensatie gekregen. Zeer correct en professioneel afgehandeld.

KPN
    Geachte heer/mevrouw ,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?