Opgelost door KPN: KPN terugkijken functioneert voor de zoveelste keer niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 609155
Gebruiker
Gerard
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik vind dat ik heel veel betaal voor dit KPN-abonnement. De enige reden die ik hiervoor heb is dat wanneer ik eindelijk klaar ben met werk, ik alsnog even makkelijk het nieuws van de afgelopen dag kan kijken. Dat is deze week nu al diverse keren onmogelijk gebleken. Ik moet wel een bak geld betalen, maar de leverantie blijft uit. Ik verwacht op zijn minst een ruimhartige compensatie.
En als dit alles niet op korte termijn sterk verbeterd, heeft dit abonnement geen zin meer. Dan kijk ik wel via mijn laptop. Ik heb niet voor niets een smart-tv.

Gewenste oplossing

1. Ruimhartige compensatie omdat dit de zoveelste keer deze week is.
2. Sterke verbetering van de leveringsbetrouwbaarheid
Geboden oplossing
De techniek doet het weer. En een voor mij acceptabele compensatie gekregen. Zeer correct en professioneel afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen