Opgelost door KPN: KPN Toestel lease

Peter

Na 8 maanden "voordeel" wilde ik onze toestellen terugzetten in belbundel en internetbundel. Om toch rond hetzelfde maandbedrag te blijven dan we hadden, en zo hadden wij dat ook besproken in de winkel. Maar er wordt mij nu verteld dat ik in 1 keer 34 euro moet betalen aan lease voor mijn toestel en 19 euro voor het toestel van mijn vrouw! Dit is ons nooit verteld in de winkel. En dit is nog zonder de abonnement kosten. Er zijn allerlei zaken verkeerd gegaan bij het afsluiten, zo staat mijn toestel gekoppeld aan het abonnement van mijn vrouw en visa versa. Vervolgens hebben wij toen ook een nieuwe tablet genomen met wat wij dachten een jaarcontract. Daarvan hebben wij ook een uitdraai van de winkel waarin de toenmalige actie op staat. Maar op de kassabon staat 2 jaar! ook dom van ons, maar je spreekt dat door met de verkoper en gaat er dan vanuit dat het dan klopt. En van wat ik dan nu begrijp hanteren ze de toestel lease constructie niet meer...

ik zou graag van de lease constructie af willen en ben dan best bereid om onze toestellen in te leveren. En ik wil de abonnementen wel behouden. Want verder bevalt ons het gebruik van het netwerk prima. Ook de tablet wil ik wel inleveren om het contract te verbreken. Ben ook bereid om er een 1 jarig contract van te maken en dan iets meer te betalen in de maand.

KPN
    Geachte heer Wind,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Peter
    Ik hoop dat we voor beide zijden tot een bevredigende oplossing komen. vooralsnog heb ik daar alle vertrouwen in, aangezien ik meerdere mensen met hetzelfde probleem gezien heb waar dit tot volle tevredenheid is opgelost.
    Peter
    Mijn klacht is naar volle tevredenheid opgelost. Ben afgelopen donderdag benaderd door een mevr. van KPN. Zij gaf toe dat er een aantal zaken verkeerd gecommuniceerd waren en bood mij aan om al onze abonnementen terug te zetten naar 1 jaarcontracten. Dit betekend dat we de as april onze contracten kunnen verlengen of ontbinden.
    KPN
    Geachte heer Wind, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Naar volle tevredenheid opgelost