Opgelost door KPN: KPN Toestellease

mariano3620

Zoals vele anderen heb ik ook ee abonnement van KPN met toestellease. Ik wou mijn abonnement verlengen, maar dit kon alleen met toestellease. Dit heb ik toen maar gedaan. Op het moment van verlengen werden de bedragen exclusief btw genoemd.
Kpn is nu weer gestopt met toestellease. Ik betaal nog steeds 78 euro per maand, terwijl een vergelijkbaar abonnement nu 55 euro per maand is. Daar komt bij dat ik mijn toestel moet inleveren, terwijl anderen hun toestel na het verlopen van het abonnement kunnen houden. Al met al betaal ik dus eigenlijk veel te veel voor mijn abonnement. Het zegt ook al genoeg dat KPN nu alweer gestopt is met toestellease.
Want wat ik in de twee jaar betaal voor het leasen van de telefoon, is meer dan wat het toestel waard is. Dan had ik net zo goed voor dat geld de telefoon los kunnen KOPEN, in plaats van leasen. Dan had ik wel een telefoon gehad. Als ik het toestel na de abonnementsperiode mag houden, dan kan ik er nog mee leven.

Graag zou ik mijn abonnement willen omzetten naar een vergelijkbaar abonnement. Nu betaal ik namelijk veel te veel in vergelijking met andere abonnementen.

KPN
    Geachte heer Deckers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    mariano3620
    Hallo,Dat is prima! Ik kijk er naar uit of het opelost kan worden.
    Als ik bijvoorbeeld de telefoon niet hoef in te leveren is het al minder erg want ik vind het onlogisch als ik betaal wat de telefoon kost en hem dan niet mag hebben.Mvg,
    Marvin
    KPN
    Geachte heer Deckers, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    mariano3620
    KPN had contact met mij opgenomen en mij geïnformeerd over het abonnement en wat er aan gedaan kon worden. En ook gaven ze nog een extra korting om me tegenmoet te komen. Daarbij ben ik tevreden over hoe de klacht is afgehandeld.

mariano3620

Ook een klacht indienen over KPN?