Opgelost door KPN: kpn totaal niet geintreseerd in de klant

Robert Bos

ik heb een glasvezel abonnement afgesloten bij kpn glasvezel.na vele pogingen kon ik eindelijk mijn glasvezel en internet tv activeren per 02-03-2013 maar geen telefoon dienst,die zou per 06-03-2013 geactiveerd worden zeiden de mensen van kpn.maar vanaf vandaag nog steeds geen telefoon die ik kan activeren.meerdere keren emails gestuurd en telefoontjes gepleegd maar totaal geen gehoor.behalve twee keer.de eerste beantwoording een standaard email met hoe sorry ze het vonden en bij aanhoudend niet kunnen activeren moest ik een reply sturen op hun email en dan zouden ze contact opnemen met mij,maar daar sta ik nog steeds op te wachten en een keer dat ze niet wisten wat er aan de hand was en dat ik maar gewoon moest wachten maar wel ongewenst reclame maken over een zenderpakket HBO twee maanden voor de prijs van een.DAAR HEB IK TOCH NIET OM GEVRAAGD???ik wil mijn telefoon nu eens eindelijk geactiveerd zien.ze bellen mij totaal niet terug.kpn geeft totaal niks om zijn klanten.ONGELOOFLIJK!

ik wil nu eens dat kpn mij spoedig gaat terugbellen met een concrete oplossing en wat ze denken eraan te gaan doen(graag een persoon die weet waar hij het over heeft) en zolang dat als mijn telefoon het niet doet(al 1 maand)dat ik ook niks zal betalen.ik wil dus compensatie zolang dit probleem blijft duren.

KPN
    Geachte heer Bos,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Robert Bos
    en we zijn weer 5 dagen verder en de medewerkers van kpn hebben nog steeds niet met mij contact op genomen.wat is bij hun binnenkort??dit bedoel ik dus met totaal niet aan de klant denken.zo gaat het nu al weken.maar we wachten wel,maar niet te lang want anders ben ik niet meer geintreseerd in het product.
    KPN
    Geachte heer Bos,De behandelaar heeft u inmiddels gesproken.
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Robert Bos
    De klacht is inderdaad ZEER GOED verholpen door een medewerker van kpn.heb nu een goed werkende telefoon en tv en internet.ze hebben mij beloofd om mijn nota van vorige maand en deze maand te crediteren.dus even afwachten of dat ook zal gaan gebeuren.heb momenteel weer vertrouwen in kpn gekregen.nogmaals mijn klacht is formidabel opgelost.buiten de creditering maar daar heb ik alle vertrouwen in.
    KPN
    Geachte heer Bos,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Robert Bos
    Nogmaals de klacht is bijzonder goed afgehandeld.alle gemaakte kosten worden vergoed.ik heb ik heb niks anders te melden dat ik serieus behandeld ben met mijn klacht.

Robert Bos

Ook een klacht indienen over KPN?