Klacht KPN: KPN treitert Digitenne klanten

sad Niet opgelost
# 419206
Sam uit Amsterdam

Vervolg op mijn eerdere klacht:
Update: het lijkt wel of KPN de Digitenne uit de markt gaat halen.
Ik leid dit af uit de volgende feiten:
- de zin "Doe de [clickable]postcodecheck[clickable end] en ontdek of je op je adres Digitenne kunt ontvangen" leidt naar een webpagina waarop je geen postcode kunt checken maar waarop je meteen kunt bestellen.
- de tiny-url leidt naar een webpagina die niet bestaat.
- KPN is erg actief hier in de buurt met de boodschap dat je vooral Hussel moet nemen, hetgeen voor mij betekent dat Digitenne ten dode is opschreven.
Natuurlijk wil ik t.v. kijken, maar geen KPN hier in huis meer.
Als je andere provider dit leest, hou ik me graag aanbevolen voor alternatieven; bedankt vast.

Oplossing niet meer nodig; Digitenne gaat hier de deur uit , idem met KPN.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Speksnijder,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte heer Speksnijder,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U geeft aan dat een oplossing niet meer nodig. Stelt u nog wel prijs op een gesprek met KPN?

KPN Klantenreacties CMT

Sam uit Amsterdam
De klacht is nog niet opgelost, en de reden is dat het onderzoek momenteel loopt. Vanmiddag een lang telefoongesprek gevoerd; ik werd door KPN gebeld. Er moet onderzoek plaatsvinden, dat gebeurt nu; het resultaat bepaalt of KPN de leverancier blijft van Digitenne of dat wellicht handiger is om om te schakelen naar Hussel. Dat laatste hangt met name van de prijs af. Ik geef het (dus) nog niet op en wacht de resultaten af; dat telefoongesprek vindt volgende week plaats. Update vrijdag 14-02-2020: bovengenoemd tel.gesprek vond plaats op vrijdag 31 januari, het gesprek duurde bijna 25 minuten. Ik kreeg tijdens het gesprek de stellige indruk dat ik iemand ter zake kundig aan de lijn had, en groeide m'n vertrouwen dat ik serieus werd genomen. Ik zou 'volgende week' worden teruggebeld en dat is niet gebeurd, we zijn nu 2 weken verder. Hoe nu verder KPN?

Ook een klacht indienen over KPN?