Klacht KPN: KPN Update ITV app sluit vele klanten uit.

S.G.P. Heijnen

Sinds KPN de ITV app geupdate heeft, werkt deze niet meer op IOS versies ouder als versie 10

De oudere versie van deze app weer beschikbaar stellen zodat consumenten zelf kunnen kiezen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Heijnen,

KPN Klantenreacties CMT
    Tot nu toe (24 Juni) geen enkele reactie ontvangen van KPN
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Heijnen,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 04.

KPN Klantenreacties CMT

S.G.P. Heijnen
    Wat een onzin. Ik heb mijn gsm de hele dag op zak en heb geen gemiste berichten. Uiteindelijk ben ik hier op 25 juni ook op gebeld met een dooddoened antwoord dat ze niets voor mij kunnen beteken. Toen ik 10 maanden geleden van Ons Brabant Net overgedragen ben naar KPN is mij belooft dat er niets zou veranderen en ook TV kijken op de Ipad mogelijk bleef. Hier heeft KPN zich duidelijk niet aan gehouden dus ik weet wat me te doen staat over twee maanden als het contract afloopt. Wat een over het paard getilde waardeloze firma is dit zeg.

Geen

Ook een klacht indienen over KPN?