Klacht KPN: KPN verandert de regels en dat kost mij geld.

JG Berg

Ik heb 3 digitenne-ontvangers (mijn eigendom) die omgeruild moeten worden.
Omdat ik een abonnement heb op Interactieve TV betaal ik sinds 2 januari 2012 niet meer voor het Digitenne-abonnement.

Nu verneem ik van KPN, dat ik 3 ontvangers van 0,00 euro per mnd. kan omruilen voor 3 ontvangers van 5,00 per mnd.
De vernieuwing van het digitenne-signaal (waar ik niet om gevraagd heb) gaat mij dan dus 15,00 euro per mnd. kosten.

Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is.
Ik wil dat KPN mij 3 ontvangers gaat leveren voor dezelfde prijs als voorheen, namelijk 0,00 euro per mnd.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van den Berg,

KPN Klantenreacties CMT
    JG Berg
    Nog geen reactie ontvangen van KPN.

JG Berg
Antwoord van KPN d.d. 07-12-2018: "In verband met uw vraag over uw Digitenne-tuners bericht ik u als volgt: Allereerst wil ik benadrukken dat KPN streeft haar kwaliteit hoog te houden. Met het oog op de toekomst, kwaliteit verbetering én wettelijk verplichtte frequentie wijzigingen is KPN genoodzaakt alle Digitenne tuners te vervangen. Dit gebeurt kosteloos. Echter, omdat KPN al sinds 2008 geen kooptuners meer ondersteunt of verkocht komt deze optie automatisch dus ook te vervallen. Dat u toch afgelopen periode gebruik heeft kunnen maken van uw kooptuners is dus in uw voordeel geweest. Als geste ben ik bereid namens KPN 1 kooptuner te compenseren in de kosten. Ik benadruk wel: Dit is een onverplicht gebaar waar u geen rechten aan kunt ontlenen. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd zie ik graag uw reactie tegemoet of u van mijn aanbod gebruik wenst te maken." Mijn strop lijkt voor slechts 1/3 gedeelte te worden verminderd.

Ook een klacht indienen over KPN?