Opgelost door KPN: KPN verandert nooit

content Opgelost
JAVKPN#2020529

KPN, de meeste waardeloze provider die in dit land actief is, kortweg koekenbakkers. Begin mei ( 8 mei 2020 ) al verzocht om persoonlijke assistentie. Heel duidelijk aangegeven wat het probleem (technische assistentie met een draadverbinding vanuit de meterkast) was. Op 13 mei zou ik worden teruggebeld, u raad het al, dus niet gebeurd. Op 14 mei jl. opnieuw contact opgenomen 10 minuten in de wacht alvorens ik iemand te spreken kreeg. De situatie opnieuw uitgelegd want er was niets bekend! Afspraak dat er op 29 mei 2020 een monteur zou komen. In de periode die volgen na 14 mei diverse herinneringen ontvangen dat er op 29 mei 2020 er tussen 10:00 en 12:00 uur een monteur komt. En dan is het 29 mei 2020, letterlijk en figuurlijk een drama van een KPN wanprestatie. Inmiddels loopt er 15 meter CAT 6 kabel door de woonkamer en alles zou moet werken, maar niets van dat alles, zelfs het instellen van eenvoudige alias voor oude e-mail accounts kunnen niet worden ingesteld. In één woord een drama. En probeer je telefonisch contact te krijgen dan heb je het gevoel dat je nog dieper in het moeras komt. Alles wat gekocht kan worden om tot een adequate oplossing te komen is besteld, maar de monteur was heel snel zonder enig resultaat vertrokken.

Zo gaat KPN met zijn nieuwe abonnees om.

Een eenvoudige oplossing nl. een CAT / modem verbinding vanuit de meterkast naar de woonkamer realiseren.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Verhagen,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Verhagen,

De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels weer gesproken.

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

JAVKPN#2020529
Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar na een krappe 14 dagen zijn de problemen opgelost. Mede dankzij de heer W. Spaans die regelmatig de voortgang controleerde.

Ook een klacht indienen over KPN?