Opgelost door KPN: KPN verandert nooit

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 449212
Gebruiker
JAVKPN#2020529
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN, de meeste waardeloze provider die in dit land actief is, kortweg koekenbakkers. Begin mei ( 8 mei 2020 ) al verzocht om persoonlijke assistentie. Heel duidelijk aangegeven wat het probleem (technische assistentie met een draadverbinding vanuit de meterkast) was. Op 13 mei zou ik worden teruggebeld, u raad het al, dus niet gebeurd. Op 14 mei jl. opnieuw contact opgenomen 10 minuten in de wacht alvorens ik iemand te spreken kreeg. De situatie opnieuw uitgelegd want er was niets bekend! Afspraak dat er op 29 mei 2020 een monteur zou komen. In de periode die volgen na 14 mei diverse herinneringen ontvangen dat er op 29 mei 2020 er tussen 10:00 en 12:00 uur een monteur komt. En dan is het 29 mei 2020, letterlijk en figuurlijk een drama van een KPN wanprestatie. Inmiddels loopt er 15 meter CAT 6 kabel door de woonkamer en alles zou moet werken, maar niets van dat alles, zelfs het instellen van eenvoudige alias voor oude e-mail accounts kunnen niet worden ingesteld. In één woord een drama. En probeer je telefonisch contact te krijgen dan heb je het gevoel dat je nog dieper in het moeras komt. Alles wat gekocht kan worden om tot een adequate oplossing te komen is besteld, maar de monteur was heel snel zonder enig resultaat vertrokken.

Zo gaat KPN met zijn nieuwe abonnees om.

De oplossing

Een eenvoudige oplossing nl. een CAT / modem verbinding vanuit de meterkast naar de woonkamer realiseren.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verhagen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Verhagen,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels weer gesproken.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JAVKPN#2020529
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar na een krappe 14 dagen zijn de problemen opgelost. Mede dankzij de heer W. Spaans die regelmatig de voortgang controleerde.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen