Klacht KPN: KPN verhoogt plots prijzen BACKUP Online. Klant niet op de hoogte gesteld.

ixfire

KPN verhoogt plots prijzen BACKUP Online. Niet per post of mail op de hoogte gesteld.

Abonnement per direct stopzetten. Overigens de factuur van 90€ euro niet in rekening nemen

ixfire
    Ter aanvulling. Ben al sinds 2014 klant bij KPN en altijd de facturen betaald die ik via KPN kreeg. Overigens was dit toen het abonnement ongelimiteerd. Ik niet dat ik nietben geinformeerd hierover. Ik ga er vanuit dat jullie dit netjes behandelen. En de kosten hiervoor niet in rekening nemen. Uiteraard de 7 euro die ik normaliter moet betalen betaal ik. Maar over de niet geinformeerde stappen bij KPN niet.
    KPN
    Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat u hier antwoord kreeg. Er is, door een verandering in de organisatie, een achterstand ontstaan. Deze achterstand is bijna weggewerkt.

De klacht die je hier aangeeft gaat niet over een consumenten product. Dat maakt dat ik je niet kan helpen maar ik heb deze kwestie wel doorgegeven aan de collega's van onze zakelijke afdeling.

Zij gaan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Mocht u andere vragen hebben dan kunt u die altijd richten aan onze consumenten klantendesk, die 24/7 gratis bereikbaar is, op 0800-0402. Onze zakelijker collega's zijn bereikbaar op 0800-0403.
    Maar ook op onze eigen Social Media kanalen kunt u ons altijd aanspreken. (@kpnwebcare)
    Fijn weekend.

Ook een klacht indienen over KPN?