Klacht KPN: KPN verplicht overstap glasvezel BRONS naar INSTAP maar levert niet en je betaald wel

Klachtnummer
# 42146
Gebruiker
serkei
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Allen,
In september 2013 ben ik verplicht gesteld om over te stappen van KPN glasvezel Brons naar Instap. Hogere snelheid maar wel veel meer betalen. In november dacht ik, laat ik eens kijken wat de snelheid is. Tot mijn verbazing niet de snelheid die het moest zijn. (oude nog) KPN gaf aan dat zij problemen had met het omzetten van alle BRONS pakketten. Maar dat van u komt eerdaags goed. Wekelijks zelf gebeld want terugbellen ho maar. Nee, komt goed allemaal, even geduld was het iedere keer. Uiteindelijk zit ik nu zonder TV en Telefoon. Hoe lang nog vroeg ik... tja, dat kan een week zijn, 2 weken een maand. Wat is de oplossing nu? ik kan niet tv kijken en niet bellen.... tja die was er niet.. of ik moest maar een digitenne ophalen bij de KPN winkel.. zit u wel aan een contract van 2 maanden vast....

echt ik ben zo klaar met KPN,... serieus wat een slechte klantenservice... echt een bodemloze put daar.....

De oplossing

Een snelle oplossing waarbij ik gecompenseerd wordt. NIet in een keer ene groot bedrag en dan maandelijks wel hogere kosten weer hebben. Ze zeggen, u krijg nu 150 euro terug dan lijkt het alsof uw rekening per maand 56 euro kost... uiteindelijk is het 70 eur....

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Serkei,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    serkei
    Datum
    Beste KPN,vandaag met weer zo veel mensen aan de telefoon gehangen. Ik zou nl om 13 uur weer teruggebeld worden..... tuurlijk niet,... Allemaal vertellen ze een ander verhaal.... totdat ik bij Bas MUlder terecht kwam. Wat een enorme omhooggevallen persoon. Deze is zeker niet een service center medewerker waardig. Ik kan mij voorstellen dat mensen weglopen bij KPN vanwege de slechte service. er is nl geen service... afgesloten worden kan wel,,,, aansluiten niet...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Serkei, De behandelaar van deze reactie wil graag telefonisch in contact met u komen. Kunt u een nummer doorgeven waarop u bereikbaar bent?Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen