Opgelost door KPN: KPN verspreidt dit virus aub niet verder! door zo star te zijn

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 261503
Gebruiker
Intriest
Datum
4 reacties

Details

De klacht


ivm mole virus geen zeggenschap over mijn mailbox en computer meer. 'hacker' gebruikt mijn contacten en mails om virus te verspreiden. KPN verzocht met onmiddellijk ingang mijn mailbox te blokkeren i.v.m. verspreiding van dit virus.
KPN geeft als antwoord niet mogelijk mailbox blijft nog 2 maanden geldig. Voor mij is dit onbegrijpelijk. KPN hackervriendelijk??!!!

De oplossing

Met onmiddellijke ingang mijn mailbox blokkeren! en alle gegevens verwijderen.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kranendonk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Intriest
    Datum
    Hopelijk is binnenkort binnenkort ! tot op heden niets van KPN vernomen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kranendonk,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 23 35.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Intriest
    Datum

    dank voor uw bericht. Diverse keren is opmerkelijk dan zou mijn mobile stuk zijn.Heb 1x contact gehad en mij werd doorgegeven dat het verzoek naar automatisering was doorgezet en ik nader geïnformeerd zou worden. Dat is dan wellicht bovenstaand bericht.
    In ieder geval dank! want ik heb gemerkt dat mijn mailbox geblokkeerd is :)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Intriest
Datum
Uiteindelijke oplossing
mailadres is afgesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen