Opgelost door KPN: KPN verspreidt dit virus aub niet verder! door zo star te zijn

content Opgelost
Intriest

ivm mole virus geen zeggenschap over mijn mailbox en computer meer. 'hacker' gebruikt mijn contacten en mails om virus te verspreiden. KPN verzocht met onmiddellijk ingang mijn mailbox te blokkeren i.v.m. verspreiding van dit virus.
KPN geeft als antwoord niet mogelijk mailbox blijft nog 2 maanden geldig. Voor mij is dit onbegrijpelijk. KPN hackervriendelijk??!!!

Met onmiddellijke ingang mijn mailbox blokkeren! en alle gegevens verwijderen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Kranendonk,

KPN Klantenreacties CMT
    Intriest
    Hopelijk is binnenkort binnenkort ! tot op heden niets van KPN vernomen
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Kranendonk,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 23 35.

KPN Klantenreacties CMT
    Intriest

dank voor uw bericht. Diverse keren is opmerkelijk dan zou mijn mobile stuk zijn.Heb 1x contact gehad en mij werd doorgegeven dat het verzoek naar automatisering was doorgezet en ik nader geïnformeerd zou worden. Dat is dan wellicht bovenstaand bericht.
    In ieder geval dank! want ik heb gemerkt dat mijn mailbox geblokkeerd is :)

mailadres is afgesloten.

Ook een klacht indienen over KPN?