Klacht KPN: Kpn verzaakt pdf document te leveren met het contract van wat mondeling al was overeengekomen

sad Niet opgelost
ko3st

KPN komt haar eigen opgelegde deadline van drie werkdagen niet na.

Ik stel vast dat op zaterdag 9 november 2019 om 18.30 uur er geen gewijzigd pdf contract in mijn bezit, is en dat ik het daarom noodgedwongen uitsluitend moet doen met het hetgeen we eerder mondeling overeenkwamen.

Gekgenoeg is het doe het zelf installatiepakket al wel afgeleverd. Dat is voor mij het bewijs dat KPN onze mondeling overeengekomen overeenkomst blijkbaar gewoon wil voortzetten en dat is wat mij betreft dus ook goed.
Nu alleen het juiste pdf contract nog waarin op papier staat bevestigd wat we mondeling al op 4 november 2019 contractueel overeen waren gekomen.

Ik ben benieuwd hoeveel dagen KPN nodig heeft voordat ik dat pdf document in handen heb, dat mij dus al werd toegezegd op 4 november 2019.

KPN moet zich gewoon houden aan de afspraak en het contract opstellen dat bekrachtigd wat we mondeling op 4 november 2019 overeenkwamen.

ko3st
    Kpn heeft nog niet schriftelijk gereageerd op het ontbreken van de pdf bevestiging. Dat is vreemd omdat het doe-het-zelf installatiepakket met o.a. de 2 tv kastjes al is afgeleverd, waaruit blijkt dat kpn akkoord is met het mondeling afgesproken totale maandbedrag van 55 euro voor de 500 mbit verbinding en 2 tv kastjes.
    Ik wacht nog altijd op het toegezegde pdf bestand, met daarin de bevestiging van wat kpn en ik op 4-11 mondeling zijn overeengekomen.
    KPN
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

ko3st
Totaal geen reactie ontvangen. Ik wacht nog altijd op een pdf met daarin de bevestiging van de overeenkomst zoals mondeling overeengekomen.

Ook een klacht indienen over KPN?