Opgelost door KPN: kpn verzekering faalt bij nakomen van afspraken

content Opgelost
# 342068
SteenBok-87

De klacht betreft mijn telefoonverzekering.

Hier heb ik voor mijn Samsung Galaxy J5 (2017) een claim ingediend op 10 december 2018 en tot op heden nog geen vervangend toestel mogen ontvangen na schade. Volgens de mail die mij verstuurd werd na acceptatie zou er een toestel 11 dec binnenkomen. Nooit gekomen natuurlijk en netjes nog op de feestdagen gewacht want het is immers een drukke maand. 27 dec wederom contact gehad en er kwam weinig tot niks uit. 48-uurs onderzoek werd vanuit hun ingediend dan moest ik na die 48 uur weer terugbellen. Zo gezegd, zo gedaan.. mevrouw de 31e krijgt u echt uw toestel binnen.
Je voelt hem aankomen.. thuis gebleven voor het toestel maar nee hoor.
2 januari 2019 wederom contact gelegd met het schadebedrijf zij zouden het doorspelen naar hun administratie en ikzelf moest contact leggen met dpd?
Vandaag 4 januari meerdere malen contact gehad met medewerkers want de eerste gooide de hoorn erop! (Je kunt alleen telefonisch contact hebben want een winkel van kpn staat er los van, handig hé ?) Vanavond of morgen zou er contact opgenomen gaan worden om eventueel verder te gaan kijken qua afhandeling.
U begrijpt net als ik dat een maand wachttijd vrij lang is.

Ik zou heel graag zo snel mogelijk geholpen willen worden door een wel aangeleverd toestel te krijgen. Plus de kosten voor het eigen risico dat die door henzelf vergoed gaat worden na deze bovenstaande service vanuit hen.

SteenBok-87
    Vandaag wederom gebeld met 2 verschillende medewerkers. Er worden nu formulieren toegestuurd via de mail en die zouden binnen 5 dagen beantwoord worden..binnen 6 weken zou de klacht dan behandeld worden en alles moet schriftelijk. Dit is toch pure contractbreuk.
    Klantonvriendelijk !
    KPN
    Geachte mevrouw Van de Togt,

KPN Klantenreacties CMT

SteenBok-87
Kpn heeft mij een toestel toegezonden.

Ook een klacht indienen over KPN?