Klacht KPN: KPN voert contractwijzigingen incorrect door!!!

speksaver

Op 30-07-2020 mijn mobiele abonnement gewijzigd.
Factuur van 7-8-2020 met factuurnummer 1148171452 ontvangen met abonnementskosten zonder korting.
Op 10-08-2020 3x gebeld met 0800 0402 om te proberen dit recht te zetten. 2 keer werd de verbinding verbroken!.
Dit kan pas gecorrigeerd worden op de nota van September 2020.
Geen excuses wel onbegrip en weinig empathie voor het ongemak!

KPN moet contractwijzigingen juist doorvoeren. Kortingsafspraken meteen overzetten dus!
KPN moet fouten erkennen, excuses maken en sneller rechtzetten.!
KPN helpdesk medewerkers moeten begripvolle zijn!
KPN moet zorgen dat de verbinding met de helpdesk tot het eind intact blijft zodat je niet 3x hetzelfde verhaal moet afdraaien!

KPN
    Geachte heer/mevrouw Wit,

KPN Klantenreacties CMT
    speksaver
    Gebeld door de klachtenmedewerker van KPN.
    Hij was inhoudelijk niet op de hoogte van mijn klacht en stond ongelijkwaardig en brutaal in contact.
    KPN
    Geachte heer Wit,

De behandelaar van deze klacht heeft u een e-mail bericht gestuurd met uitleg.

KPN Klantenreacties CMT

speksaver
Op twee aspecten van de klacht is door KPN niet ingegaan. De bejegening van de klant en de communicatie met de klant laat zeer te wensen over. Ongelijkwaardig weinig begripvol stroef defensief en niet transparant Neem jeklanten serieus en laat ze in hun waarde KPN!!!!

Ook een klacht indienen over KPN?