Klacht KPN: KPN voert contractwijzigingen incorrect door!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469339
Gebruiker
speksaver
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 30-07-2020 mijn mobiele abonnement gewijzigd.
Factuur van 7-8-2020 met factuurnummer 1148171452 ontvangen met abonnementskosten zonder korting.
Op 10-08-2020 3x gebeld met 0800 0402 om te proberen dit recht te zetten. 2 keer werd de verbinding verbroken!.
Dit kan pas gecorrigeerd worden op de nota van September 2020.
Geen excuses wel onbegrip en weinig empathie voor het ongemak!

De oplossing

KPN moet contractwijzigingen juist doorvoeren. Kortingsafspraken meteen overzetten dus!
KPN moet fouten erkennen, excuses maken en sneller rechtzetten.!
KPN helpdesk medewerkers moeten begripvolle zijn!
KPN moet zorgen dat de verbinding met de helpdesk tot het eind intact blijft zodat je niet 3x hetzelfde verhaal moet afdraaien!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wit,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    speksaver
    Datum
    Gebeld door de klachtenmedewerker van KPN.
    Hij was inhoudelijk niet op de hoogte van mijn klacht en stond ongelijkwaardig en brutaal in contact.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Wit,

    De behandelaar van deze klacht heeft u een e-mail bericht gestuurd met uitleg.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
speksaver
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op twee aspecten van de klacht is door KPN niet ingegaan. De bejegening van de klant en de communicatie met de klant laat zeer te wensen over. Ongelijkwaardig weinig begripvol stroef defensief en niet transparant Neem jeklanten serieus en laat ze in hun waarde KPN!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen