Klacht KPN: KPN vs Netflix. Klacht zie hierboven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532159
Gebruiker
MarDu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

zonder voorafgaand bericht incasseert KPN 13,99 euro per maand voor mijn Netflix abonnement. Dat abonnement had ik rechtstreeks bij NETflix die telkens 7,99 euro per maand berekende. Met beide bedrijven een paar maal telefonisch contact gehad, maar Netflix verwijst mij naar KPN en laatstgenoemd mij naar Netflix. Ik heb NIET de vorm van het abonnement veranderd...

De oplossing

Mij een creditfaktuur stuurt, en terugstortingen van de te veel ingehouden
bedragen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Keizer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MarDu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefoontje van KPN. Of ik mijn bezwaren opnieuw wilde vertellen. Beloofd dat ik over een week of over 10 dagen meer zou horen...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen