Klacht KPN: KPN WEEKLY VIP GAMES

Klachtnummer
# 149608
Gebruiker
Liza Peters
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Aangezien ik net mijn KPN mobiel contract voor de tweede keer verlengd had met goedkopere maandelijkse kosten verwachtte ik een goedkopere factuur. De eerste twee facturen bleken echter duurder uit te vallen dan voorheen. Wat bleek: Ik gaf iedere week 5 euro uit aan een vage internetdienst genaamd Weekly VIP Games (niks over te vinden behalve klachten). Dit liep dus op tot 20 of 25 euro per maand. Nu zit het echter zo dat ik totaal geen spellen speel en überhaupt nooit een sms-dienst heb afgesloten. Ik hoop dat KPN met een gepaste oplossing komt voor een trouwe klant.

De oplossing

Vergoeding/compensatie voor de ongewenste kosten. KPN weet immers aan wie ze dit geld overmaken en snapt zelf hopelijk toch ook dat zo'n vage internetdienst (wie gebruikt zoiets tegenwoordig überhaupt nog) niet gemeend afgesloten is. Zoals eerder gezegd trouwe vaste klant met een mobiel en een zakelijk nummer.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Peters,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Peters,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen