Klacht KPN: KPN WEEKLY VIP GAMES

Liza Peters

Aangezien ik net mijn KPN mobiel contract voor de tweede keer verlengd had met goedkopere maandelijkse kosten verwachtte ik een goedkopere factuur. De eerste twee facturen bleken echter duurder uit te vallen dan voorheen. Wat bleek: Ik gaf iedere week 5 euro uit aan een vage internetdienst genaamd Weekly VIP Games (niks over te vinden behalve klachten). Dit liep dus op tot 20 of 25 euro per maand. Nu zit het echter zo dat ik totaal geen spellen speel en überhaupt nooit een sms-dienst heb afgesloten. Ik hoop dat KPN met een gepaste oplossing komt voor een trouwe klant.

Vergoeding/compensatie voor de ongewenste kosten. KPN weet immers aan wie ze dit geld overmaken en snapt zelf hopelijk toch ook dat zo'n vage internetdienst (wie gebruikt zoiets tegenwoordig überhaupt nog) niet gemeend afgesloten is. Zoals eerder gezegd trouwe vaste klant met een mobiel en een zakelijk nummer.

KPN
    Geachte mevrouw Peters,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Peters,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?