Opgelost door KPN: KPN weigert betalingsbevestiging te verstrekken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 294325
Gebruiker
Jan Rijser
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN weigert, ondanks verschillende verzoeken, een schriftelijke bevestiging te sturen dat de lening van mijn mobiele telefoon volledig is afgelost en dat de BKR-melding met betrekking tot deze lening is afgemeld. Deze bevestiging van KPN heb ik nodig ivm mijn hypotheekaanvraag. Volgens KPN is de factuur en de bankafschrijving voldoende bewijs. De hypotheekverstrekker eist echter een schriftelijke bevestiging van KPN. Gevolg is dat mijn hypotheekaanvraag vertraging oploopt en dat ik nu het risico loop van een rentestijging. Zelfs een bevestiging per email van 2 regels wilde de KPN niet geven. Echt enorm klantonvriendelijk.

De oplossing

Dat KPN alsnog zsm de benodigde bevestiging verstrekt.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Rijser,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Rijser,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan Rijser
Datum
Uiteindelijke oplossing
De gevraagde bevestiging is alsnog zeer snel na het indienen van mijn klacht ontvangen. Top !!!!!! Ondanks dat ik zeer tevreden ben over de afhandeling van mijn klacht, vind ik het jammer dat de Servicedeskmedewerker van de KPN deze klacht niet heeft voorkomen. Had zich beter moeten inleven in de belangen van de klant. Nogmaals hulde voor de zeer snelle afhandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?