Opgelost door KPN: KPN weigert betalingsbevestiging te verstrekken

Jan Rijser

KPN weigert, ondanks verschillende verzoeken, een schriftelijke bevestiging te sturen dat de lening van mijn mobiele telefoon volledig is afgelost en dat de BKR-melding met betrekking tot deze lening is afgemeld. Deze bevestiging van KPN heb ik nodig ivm mijn hypotheekaanvraag. Volgens KPN is de factuur en de bankafschrijving voldoende bewijs. De hypotheekverstrekker eist echter een schriftelijke bevestiging van KPN. Gevolg is dat mijn hypotheekaanvraag vertraging oploopt en dat ik nu het risico loop van een rentestijging. Zelfs een bevestiging per email van 2 regels wilde de KPN niet geven. Echt enorm klantonvriendelijk.

Dat KPN alsnog zsm de benodigde bevestiging verstrekt.

KPN
    Geachte heer Rijser,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Rijser,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Jan Rijser
De gevraagde bevestiging is alsnog zeer snel na het indienen van mijn klacht ontvangen. Top !!!!!! Ondanks dat ik zeer tevreden ben over de afhandeling van mijn klacht, vind ik het jammer dat de Servicedeskmedewerker van de KPN deze klacht niet heeft voorkomen. Had zich beter moeten inleven in de belangen van de klant. Nogmaals hulde voor de zeer snelle afhandeling.

Ook een klacht indienen over KPN?