Klacht KPN: kpn weigert feitelijk mee te werken aan opzegging

slachtoffer van kpn-klunzigheid

Drie jaar geleden gaan samenwonen. Dus twee abonnementen samengevoegd.
Maar KPN weigert schriftelijk te bevestigen dat is opgezegd. Telefonisch beweren ze dat het in orde is, maar ze bleven drie jaar lang dubbel afschrijven van de rekening. Geprotesteerd. Klacht terecht bevonden. Maar ze konden maar één jaar restitutie geven, want verder ging hun systeem niet terug. Nu gaan we (samen) verhuizen. Van gebied met glasvezel naar gebied waar nog geen glasvezel is. Dus moet glasvezel worden opgezegd. Telefonisch wordt gezegd dat opzegging akkoord is. Maar we krijgen geen schriftelijke bevestiging. Wel alvast op nieuw adres (waar we nog niet wonen) een nieuw pakket, en dat moeten we dus betalen, zonder dat oude aansluiting als opgezegd wordt genoteerd. We zien de bui al weer hangen: dat wordt weer jaren dubbel betalen, maar dat weigeren we. Wat nu???? Wij hebben het helemaal gehad met KPN!

Schriftelijke bevestiging dat opzegging glasvezel akkoord is.

KPN
    Geachte heer Kessel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    slachtoffer van kpn-klunzigheid
    KPN heeft via uw site gemeld dat ze contact met ons zouden opnemen. We zijn inderdaad gebeld, met de mededeling dat ze het zullen uitzoeken, want dat zij geen toegang hebben tot de "contacthistorie", kortom; ze weten dat er al heel vaak door ons contact is opgenomen om te informeren naar de stand van zaken, maar het enige dat als reactie komt, is: we zullen het uitzoeken. Dat zeiden ze drie jaar geleden ook, maar vervolgens hoor je niets meer. We zijn dus nog geen stap verder.
    KPN
    Geachte heer Kessel,De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels weer gesproken en de zaak toegelicht.Binnenkort neemt zij weer contact met u op.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    slachtoffer van kpn-klunzigheid
    Inmiddels twee opzeggingsbevestigingen ontvangen, en direct daarna weer welkomstbrieven voor hetzelfde adres en nota's erbij die automatisch zullen worden afgeschreven als het aan KPN ligt. Voor aansluiting die er niet is! Er is beloofd dat we worden teruggebeld. We gaan het zien...
    KPN
    Geachte heer Kessel, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?