Opgelost door KPN: KPN weigert fout met snelheidsverhoging op te lossen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 302210
Gebruiker
ajkool
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sms ontvangen met tekst: "Beste klant, u kunt uw nieuwe extra diensten vanaf nu gebruiken. Met vriendelijke groet KPN" Uit contact met KPN bleek dat mijn glasvezelverbinding qua snelheid was verdubbeld. Volgens de KPN medewerker betekende dit een kostenverhoging per maand. Dus direct de snelheidsverhoging terug laten zetten.

Hierna ontving ik van een andere klant de volgende informatie: "Wij verhogen per 1 juli 2018 de internetsnelheid van uw abonnement van 80/8 Mbit/s naar maximaal 100/10 Mbit/s. Daarom verdubbelen wij vanaf 1 juli 2018 gratis uw optie Sneller Internet van 100/100 Mbit/s naar 200/200 Mbit/s. U kunt de optie Sneller Internet op elk gewenst moment uitzetten via MijnKPN."

Aansluitend weer contact opgenomen met KPN en verzocht de snelheid weer te verhogen op basis van de oude voorwaarden. Dit was volgens een medewerker van KPN niet mogelijk.

De oplossing

Snelheidsverhoging glasvezel naar 200/200 MB op basis van oude voorwaarden KPN compleet.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kool,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ajkool
    Datum
    Gisteren contact gehad met KPN op een prettige wijze. Vandaag is het probleem naar volle tevredenheid verholpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ajkool
Datum
Uiteindelijke oplossing
Snelheidsverhoging is gerealiseerd inclusief oude voorwaarden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen