Klacht KPN: KPN weigert sevice en garantie te bieden misbruikt rol van de politie

A. Polman

KPN en Samsung defect Samsung Galaxy Note 10+, werking S-Pen onvoldoende, Politie wordt ingezet om onder service uit te komen.

Deze klacht is een vervolg op klacht # 398455. In het kort: na ruim 2 wkn. gebruik van de Samsung Galaxy Note 10+ blijkt de S-Pen functie niet te werken op een deel van het scherm.
. Vrijdagavond 15 november wederom naar de KPN winkel gegaan. Het defect onderbouwd met kopieën gemaakt van “printscreen” afbeeldingen met tekening in Samsung Note en MS one-note. Verzendbewijs en retour verslag van Samsung repair centre. Mobiel in originele verpakking met alle bijbehorende onderdelen aangeboden.
Na een 2 mnd. van flexibel opstellen meegaan in adviezen is de maat vol. De oplossing moet nu van KPN komen. Mijn geld terug of een ander mobiel.
2 Medewerkers staan in de winkel waaronder Medewerker 1, de verkoper van de mobiel. Alle verkoop tools worden los gelaten, turen naar het beeldscherm, beide medewerkers hebben bewijsmateriaal doorgenomen, alle stappen tenminste 4 x doorlopen. Enige oplossing die geboden wordt is opnieuw opsturen naar Samsung. Vasthoudend blijf ik benoemen dat ik de winkel niet uit ga zonder geld terug of een andere mobiel. Verkoop medewerker benoemt dat het onmogelijk is om een mobiel die 2 mnd. in gebruik is terug te nemen. Andere slechte argumenten worden uit de kast getrokken, er wordt geprobeerd op mijn persoon in te spelen. Er wordt gesuggereerd dat de filiaalhouder is gebeld voor advies, Al met al geen passende oplossing. 1,5 uur later is winkelis winkel sluitingstijd bereikt. Het verkopen van een mobiel, nieuwe apple I-phone wordt binnen 15 min verkocht. Mooie mobiel aanbiedingen rollen over de beeldschermen, Oktober aanbieding bij KPN gratis wireless charger+ gratis verdubbeling van256 Mb naar 512 Mb, November aanbieding € 325, - korting + gratis verdubbeling van Mb 256 naar 512 Mb. Maar een leen toestel , geld terug of nieuwe mobiel blijkt een onmogelijke vraag.
De medewerkers bellen de politie. Dan kunnen ze ineens wel handelen. De politie geeft aan dat ik als klant in mijn recht sta alleen moeten zij handhaven omdat KPN eigenaar is van de winkel en ik als klant geen beslag op de winkel kan leggen.
Kortom DE POLITIE INGEZET WORDT OM ONDER DE KLANTENSERVICE EN GARANTIE UIT TE KOMEN. De politie adviseert contact op te nemen met de media, Consumentenbond en Kassa.

Geld terug of nieuwe telefoon met bedrijfsregistratie en recht op leen toestel zonder aanvullende kosten. KPN oktober aanbieding wireless charger + extra 256 mb, , november aanbieding € 325 ,- korting.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

A. Polman
geen

Ook een klacht indienen over KPN?