Opgelost door KPN: KPN werkt niet mee aan afmelden betaalde SMS-dienst

Kristel

Het lukt ons niet om een betaalde SMS-dienst van 8877 af te melden. Wij weten niet wie dit is, geen contactgegevens en het lukt niet via Payinfo af te melden. Daarom heb ik KPN gebeld en ik kom geen stap verder. Omdat het een prepaid is (klanten hebben het een jaar en dan nemen ze toch een ander nummer), kunnen ze dit zogenaamd niet en moeten wij maar een ander telefoonnummer aanvragen. Ik vind dit geen oplossing want ik weet nog niet waar het vandaan komt, en vooral hoe je er vanaf komt want het sluit niet uit dat deze ongewenste dienst opnieuw verschijnt op het nieuwe nummer. Ook vond ik de medewerker onvriendelijk, want hij gaf aan dat wij dit zelf aangemeld hebben, met andere woorden: het is jullie schuld, los het maar zelf op.

De ongewenste dienst afmelden, volgens ConsuWijzer is KPN dat verplicht. Zie onderstaande tekst

Wat kan ik doen als stopzetten via Payinfo niet lukt?

Dan kunt u de sms-dienst stopzetten via uw mobiele telefoonaanbieder. Geef in dat geval ook bij uw telefoonaanbieder aan dat stopzetten via Payinfo niet is gelukt.

KPN
    Geachte mevrouw Merckx-Vermeiren,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Kristel
    Na 3 telefoontjes was de klacht verholpen, de SMS-dienst is afgemeld en heb zelfs het verloren beltegoed terug ontvangen

Kristel

Ook een klacht indienen over KPN?