Klacht KPN: KPN wijzigd bestaand abonnement naar eigen inzicht en eigenbelang

Klachtnummer
# 303089
Gebruiker
WouwKees
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN heeft mij niet geinformeerd toen mijn mobiele abonnement verliep, ik heb enkele maanden teveel betaald, zij hebben zelf eigenhandig de datum van het abonnement online gewijzigd. ik heb er over gechat en die chats bewaard. ze willen niet meewerken en als ze al iets toezeggen wordt het niet gedaan. Er wordt daar een spelletje gespeeld omdat ze bang zijn voor een claim.

De oplossing

Teveel betaalde geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van de Weijgert,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    WouwKees
    Datum
    Er is een kort telefonisch contact geweest. Nog geen concrete oplossing. Wel een aanbod maar nog steeds alleen in de vorm van woorden.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen