Opgelost door KPN: KPN wijzigt abonnement of betaalgegevens zonder opdracht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 541402
Gebruiker
M. Smith
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Vandaag [11/06] krijg ik een e-mail "wijziging betaalgegevens ".

Hierin geeft KPN aan dat ik mijn betaalgegevens gewijzigd heb in mijn abonnement, Ik kan mij hiervan niets herinneren dat ik BETAALGEGEVENS gewijzigd heb. Wel heb ik een verzoek ingediend om KPN Pluspakket van TV stop te zetten. Ik wordt doodgegooid met mails van wijziging dit , dat terwijl ik zelf NIETS heb gewijzigd en niets wens te wijzigen. Ik hoop dat KPN mij vanaf nu met rust wil laten. Bedankt zo ver.

De oplossing

Stoppen met mij lastig te vallen met ongevraagde wijzigingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Smith
Datum
Uiteindelijke oplossing
In vrij korte tijd terug gebeld, wordt naar gekeken dus ik ben tevreden over de snelheid van het oppakken van de klacht. Het wordt uitgezocht en afwachten naar de uitkomst daar van.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen