Opgelost door KPN: KPN wil bestelling niet annuleren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 13568
Gebruiker
A. vdB
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 4/9 telefonisch glasvezelpakket KPN aangevraagd. Er werd mondeling toegezegd dat pakket binnen 10-15 werkdagen geïnstalleerd zou zijn.
Op 2/10, na 20 werkdagen, contact opgenomen met KPN omdat wij nog niets hadden ontvangen. Werd toegezegd dat uiterlijk 4/10 pakket geleverd zou worden.
Op 5/10 nog niets ontvangen hadden, wederom gebeld. Nu wordt aangegeven dat installatie 4-6 weken kan duren. In gesprek ook aangegeven van bestelling af te willen.
Op 8/10 weer gebeld. In dat telefoongesprek ons toegezegd dat wij zouden worden gebeld door afd. die gaat over annulering (niet gebeurd)
Op 10/10 weer gebeld en werd ons toegezegd dat we vrijdag voor 13:00 gebeld zouden worden (niet gebeurd)
15/10 weer gebeld met vraag of annulering rond was (nu 6 wk na aanvraag)
15/10 eind van dag. Tel. van KPN; mogen niet annuleren. Had binnen 7 dgn gemoeten. (maar wisten na 7 dagen nog niet dat termijn niet zou worden nagekomen)

Het pakket is nog steeds niet geleverd en we willen het ook niet meer.

De oplossing

Wij willen onze bestelling annuleren. Wij willen echt niet meer overstappen naar KPN.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A. vdB
    Datum
    In de herfstvakantie zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
  3. Auteur
    A. vdB
    Datum
    Werd zojuist gebeld dat annulering rond is. Dank KPN, toch nog een plusje aan het eind van dit verhaal.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. vdB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen