Klacht KPN: KPN wil geen nieuwe aansluiting voor nieuwbouw maken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 99205
Gebruiker
JeePee
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Telkens als ik KPN bel om een aansluiting aan te vragen, krijg ik te horen dat het geen probleem is, bij een alles in 1 abonnement. Er zou dan een nieuwe aansluiting worden gemaakt. Dat is precies wat ik wil.
Na gemiddeld 2 weken, krijg je een belletje, waar het isra pint zit. Als ik aangeef dat er niets zit en zelfs nog gebouwd moet worden is het stil.
Moet worden gecontroleerd.
Dan vaak weer een week later, volgt het bericht dat ik met te ver van het laatste laspunt zit.
Als ik aanbied zelf het laatste stuk te voorzien van een mantelbuis en de extra kabel wil betalen, is dat niet mogelijk. Het is überhaupt niet mogelijk en KPN geeft zelfs geen prijs af.
Als ik dan naar de klachten afdeling ga, wordt er verteld dat het wel degelijk mogelijk is. Er wordt zelfs gewoon weer een nieuwe aanvraag voor me aangemaakt. Helaas met hetzelfde resultaat. Weer een paar weken verder en weer afgewezen.

De oplossing

Graag alsnog een aansluiting realiseren.
De kabelweg gaat sowieso binnenkort open voor de aanleg van gas en elektra. Die leggen wel gewoon de aansluitingen.

10 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Es,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    JeePee
    Datum
    Binnenkort is al weer bijna een week geleden.......
    ik wacht met spanning af op een hopelijk positief bericht
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Es, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    JeePee
    Datum
    Helaas wederom lange tijd geen reactie van meneer KPN.
    Ik heb straks wel stroom gas water en riolering maar geen KPN ?
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Es, De behandelaar van deze reactie heeft u aangegeven dat u zelf via aansluitingen.nl een aanvraag dient op te starten. KPN kan in deze helaas niets betekenen. Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    JeePee
    Datum
    Ok, zoals ook reeds aangegeven heb ik al eerder via aansluitingen.nl aangevraagd,maar dat werkt niet.Alsnog nieuwe aanvraag gedaan.Je weet maar nooit.Vrijdag KPN aan de lijn, moest niet via aansluitingen.nl maar via KPN zelf.
    Kastje muur?
    Gezien mijn historie ging Bart Grobben er zelf achteraan. Vandaag werd ik weer gebeld. KPN gaat niet leveren. Nu zitten we weer op 250 meter van een aansluiting.
    Ik word nu toch echt ongelukkig van KPN.
    (Bart Grobben)
    Order voorber. A'foort
    08000223835
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Es, KPN kan helaas om bedrijfseconomische reden de aansluiting niet leveren op uw locatie.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    JeePee
    Datum
    Helaas dat het (wederom) niet gaat lukken.
    Wat wel schandalig is, is dat kpn het alleenrecht op het kabelnetwerk heeft, maar geen leverplicht (meer) heeft.
    Ik heb dus geen alternatief. Ook is het nogal vreemd dat ik niet de keuze krijg die "extra" kosten zelf te betalen, of dat kpn voor tijdelijk een mobiele oplossing aanbiedt. Wel is er nog een opening gehouden dat wellicht in de toekomst een ander besluit genomen kan worden, omdat er met mij nog meerdere zijn die tussen wal en schip in valle
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Es, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    JeePee
    Datum
    Geen oplossing geboden, zelfs geen alternatief of toezegging dat ik op de hoogte word gehouden wanneer wel een oplossing beschikbaar gaat komen. Kan je zonder KPN, neem dan zeker een andere oplosding

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JeePee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen