Klacht KPN: KPN wil niet tegemoet komen door de door hun 22maanden te veel afgeschreven bedragen

Klachtnummer
# 289744
Gebruiker
Grijzeduivin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bijna 2 jaar geleden heb ik voor mijn moeder bij KPN de digitenne omgegooid naar KPN internet en tv basis, deze is naar volle tevredenheid geinstalleerd op 18-3-2016
Nu ben ik voor mijn moeder iets op haar bank aan het opzoeken kom ik er achter dat KPN nu al 22 maanden 2 bedragen afschrijft van haar rekening.
de laatste afschrijvingen zijn geweest: 28-12-2017 € 15,50 en op 29-12-2017 € 49,00
Vandaag heb ik verhaal gehaald bij een medewerker van KPN en ben heel netjes te woord gestaan maar een tegemoet koming van het teveel afgeschreven bedragen kon niet, omwillen dat de KPN elke maand facturen stuurd naar een emailadres van mijn zus maar daar hebben wij geen contact meer mee.
dan stel ik mij de vraag, gezien dat ik een bevestigingsmail heb ontvangen voor het inplannen van de monteur, ontvang ik van deze aansluiting ook geen facturen per mail naar mijn Emailadres
mijn moeder word dit jaar 73 jaar, is alleenstaand.
het enige waar ze de aansluiting voor gebruikt is voor op een tablet spelletjes te spelen en enkele keren tv te kijken.
dan is dit toch al een duur abonnement toch zeker als er dan ook nog eens 22 maanden lang € 15,50 euro te veel afgeschreven wordt is totaal dan € 15,50

De oplossing

Ik zou graag de door de KPN teveel afgeschreven bedragen terug zien.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sperber,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen