Opgelost door KPN: kpn zet signaal uit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98511
Gebruiker
Patriciabijjersbergen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb eerder klacht ingediend kpn had mij te vroeg afgesloten ivm overstapservice nu bij Telfort alles goed geregeld tot vandaag. Telfort is dochteronderneming van kpn storing gemeld bij Telfort geen internet en tv conclusie KPN heeft het het signaal uit gezet. Wederom op een vrijdag storing wordt opgepakt door Telfort maar gaat enige dagen duren. Ik krijg een raar gevoel erbij dat wederom KPN mij afsluit van signaal. Ik ben overigens heel goed geholpen door de aftersales van kpn en Telfort bij mijn vorige klacht. Heb alleen helaas geen gegevens van de dame van Telfort die mij geweldig geholpen heeft, zij zou mij dit doormailen is niet gebeurd. Ook heb ik contact gehad met dhr Win van Rooijen van KPN DAT dat was ook perfect

De oplossing

Dat er geen "rare acties" meer voorkomen vanuit KPN Ik wil graag meegeven dat mijn gevoel is dat er iets niet klopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Patriciabijjersbergen
    Datum
    Alles werkt weer dank Telfort
  2. Auteur
    Patriciabijjersbergen
    Datum
    Dank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patriciabijjersbergen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen