Opgelost door KPN: kpn zet signaal uit

Patriciabijjersbergen

Ik heb eerder klacht ingediend kpn had mij te vroeg afgesloten ivm overstapservice nu bij Telfort alles goed geregeld tot vandaag. Telfort is dochteronderneming van kpn storing gemeld bij Telfort geen internet en tv conclusie KPN heeft het het signaal uit gezet. Wederom op een vrijdag storing wordt opgepakt door Telfort maar gaat enige dagen duren. Ik krijg een raar gevoel erbij dat wederom KPN mij afsluit van signaal. Ik ben overigens heel goed geholpen door de aftersales van kpn en Telfort bij mijn vorige klacht. Heb alleen helaas geen gegevens van de dame van Telfort die mij geweldig geholpen heeft, zij zou mij dit doormailen is niet gebeurd. Ook heb ik contact gehad met dhr Win van Rooijen van KPN DAT dat was ook perfect

Dat er geen "rare acties" meer voorkomen vanuit KPN Ik wil graag meegeven dat mijn gevoel is dat er iets niet klopt.

Alles werkt weer dank Telfort
    Dank

Patriciabijjersbergen

Ook een klacht indienen over KPN?