Opgelost door KPN: kpn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103658
Gebruiker
J. vd Heijden
Datum
4 reacties

Details

De klacht

KPN claimt op de site dat je 3 tv's op je bestaande abonnement aan kunt sluiten,
heb je echter een extra smartkaart/ nodig dan zul je toch ook extra abonnement af moeten sluiten.
Echter zonder smartkaart geen ontvangst van de KPN- digitenne.'

De oplossing

GRATIS SMARTKAART , zodat ik idd met een 2 de tv kan kijken zonder extra kosten

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van de Heijden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    J. vd Heijden
    Datum
    6 dagen geleden geeft de KPN aan contact met me op te zullen nemen, echter gebeurd er niets......
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Heijden, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    J. vd Heijden
    Datum
    Op de site wordt vermeld dat je 3 tv 's aan kunt sluiten op 1 abb
    maar er staat niet bij dat er wel voor elke tv huur van een tuner of cam-module bij komt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. vd Heijden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?