Opgelost door KPN: kpn

samia84

Enkele dagen geleden heb ik de klanten service van kpn gebeld om aan te geven dat mijn internetbereik erg slecht is. De mede hierdoor had ik al op 17 augustus jl mijn abonnement opgezegd. maar het bereik verslechterde dus ik dacht ik bel om een klacht in te dienen. De medewerker kon zien dat de modem dagelijks 18 a 19 keer wegvalt/ uitvalt. Gezien de grove nalatigheid ( namelijk snelle en bereikbare internet bieden) kon de medewerker de klacht niet in behandeling nemen, dit kon alleen per post. Ik ben zeer ontevreden. De enige oplossing die mij geboden werd is een reparateur langs laten komen maar als de fout aan de bedrading ligt, komen de kosten voor mijn rekening. Zeer slechte service voor zo een groot bedrijf.

ik wil graag dat de laatste drie weken van mn nog lopende contractperiode mijn premie teruggestort wordt aangezien ik er geen optimaal gebruik van heb kunnen maken. oftewel dat de opzegging vervroegd wordt.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Masaoudi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    samia84
    Ik wacht uw telefoontje af. Mvg
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Masaoudi,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

samia84

Ook een klacht indienen over KPN?