Opgelost door KPN: kpn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33325
Gebruiker
samia84
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Enkele dagen geleden heb ik de klanten service van kpn gebeld om aan te geven dat mijn internetbereik erg slecht is. De mede hierdoor had ik al op 17 augustus jl mijn abonnement opgezegd. maar het bereik verslechterde dus ik dacht ik bel om een klacht in te dienen. De medewerker kon zien dat de modem dagelijks 18 a 19 keer wegvalt/ uitvalt. Gezien de grove nalatigheid ( namelijk snelle en bereikbare internet bieden) kon de medewerker de klacht niet in behandeling nemen, dit kon alleen per post. Ik ben zeer ontevreden. De enige oplossing die mij geboden werd is een reparateur langs laten komen maar als de fout aan de bedrading ligt, komen de kosten voor mijn rekening. Zeer slechte service voor zo een groot bedrijf.

De oplossing

ik wil graag dat de laatste drie weken van mn nog lopende contractperiode mijn premie teruggestort wordt aangezien ik er geen optimaal gebruik van heb kunnen maken. oftewel dat de opzegging vervroegd wordt.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Masaoudi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    samia84
    Datum
    Ik wacht uw telefoontje af. Mvg
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Masaoudi,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
samia84
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen