Opgelost door KPN: KPNwinkel Enschede wenst mij geen nieuwe mobiel te verkopen ondanks mijn alles in één pakket.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 556191
Gebruiker
Albertien1954
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Betreft KPN winkel Enschede die mij geen nieuwe mobiel wenst te verkopen ondanks mijn KPN pakket tv internet telefonie en mobiel alles in één. Reden er is een chip tekort dus dan moet u ook een nieuw contract af sluiten. Sorry ik heb een contract al jaren bij KPN. Blijkbaar ben je dan als klant niets waard. Ik heb er geen woorden voor. Ik heb mijn vorige mobiele telefoons ook bij KPN gekocht zonder dat er aan mijn KPN contract werd gemorreld. Ik koop een nieuwe mobiel als het nodig is ben dus géén chipverslinder juist zuinig maar KPN heeft liever chipverslinde klanten dan een vaste klant die om de drie vier jaar een nieuwe mobiel koopt die een alles in één pakket heeft. Wist niet wat me overkwam dus toch maar eens kijken bij de concurrent want hier heb ik geen woorden voor. Klantvriendelijkheid ten top nee dus!!!.

De oplossing

Het oplossen dat ik gewoon het door mij gewenste mobiel kan kopen zonder gedoe over contracten want die heb ik al bij KPN ik ben KLANT al jaren!!!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Vos,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Albertien1954
    Datum
    Kpn heeft gebeld hebben mijn voicemail ingesproken. Privé nummers neem ik nooit op. Ze hebben een 06 nummer ingesproken heb deze nu paar keer gebeld maar niet bereikbaar. Zal het vandaag en/of morgen nog eens proberen. Zo vervelend die privé nummers je weet nooit wie erachter zit. Zou verboden moeten worden.
  3. Auteur
    Albertien1954
    Datum
    Zojuist KPN dame gesproken. Het chipverhaal, waar dat weg kwam?? Ze gaat de manager vd winkel bellen ze wist het niet. Nieuw beleid wat volgens KPN klantvriendelijker zou zijn maar volgens mij is het verre van dat. Wil je een nieuwe mobiel kopen ben je verplicht je bestaande al jaren lopende kpn abbonement te verlengen anders betaal je een toeslag op het nieuwe toestel. Nou ik zou zeggen dag KPN ik voel niet de behoefte om bij KPN een nieuw mobiel te kopen want ik ben in het bezit van een goedkoop KPN abbonement die nu zeker 7 a 8 euro duurder is per maand. Een mobiel kan ik immers overal kopen als KPN aan vaste klanten een toeslag gaat berekenen omdat je niet gelijktijdig een nieuw veel duurder abbonement wenst af te sluiten. KPN noemt dit klantvriendelijk nou leg mij maar eens uit waar die klantvriendelijkheid dan in zit!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Albertien1954
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing en geen kennis in de winkel blijkt maar wel veel klantonvriendelijker beleid! Leuker kunnen we het niet maken. Idd dat is mij duidelijk! Het chipverhaal was blijkbaar iets wat betreffende medewerkster uit de hoge hoed had getoverd. Je mag wel een los toestel kopen maar sluit of verleng je niet meteen betaal je een toeslag ongeacht of je abb net is afgesloten en nog bijna 1 of 2 jaar doorloopt. Nou dag KPN gelukkig niet de enige provider en mobieltjes kun je overal kopen. Ik heb besloten mijn alles in één pakket van KPN zodra het kan vaarwel te zeggen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen