Opgelost door KPN: krijg 3 januari mail van kpn dat ik 6 januari a s afgesloten wordt ivm overstappen andere provider

RinyLooijmans

Ik heb geen andere provider, nooit hierover bericht ontvangen en ook nooit aangevraagd. Ik heb hierover 3x tel, contact gehad met met de klachtenservice KPN.
Zij blijven halsstarrig volhouden dat zij eind van de mnd dec, jl hierover een mail hebben ontvangen van een provider en willen/mogen de naam niet zeggen, ook niet op welke datum ontvangen Ik heb van geen enkele provider ooit een mail of brief ontvangen.
Ik wil niet weg bij KPN en sta nu machteloos omdat zij geen enkele medewerking geven.
Ik denk zij hebben de fout zelf gemaakt en nu ben ik de klos . Ik ben invalide en kan mijn pc niet missen daar zit ik circa 10 uur per dag achter. Toch sluiten zij me binnen 3 dagen af, help me aub

Ik wil gewoon abonnement houden bij de KPN
Ook wil ik weten welke provider mij aangemeld heeft en wanneer en welk pakket.

volgbericht op klacht van 4 januari jl
    Ik ben vanaf 4 januari afgesloten van mijn tel. nummer en dit is al in gebruik door iemand anders. Ook word ik op 6 januari as afgesloten van mijn pc.
    Het is inmiddels duidelijk dat de KPN deze fout zelf heeft gemaakt en daarom wil ik alles hersteld als het was en GEEN nieuw tel. bv
    KPN
    Geachte heer Looijmans,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    RinyLooijmans
    Mijn klacht is uiteindelijk goed behandeld door een medewerkster van de KPN.
    Maar 15 januari jl, kreeg ik de mail en 21 januari jl een telefoon,
    Zo laat reageren is niet goed en slordig.
    Eigenlijk moest ik daar weer een klacht over indienen.