Klacht KPN: Krijg bij lange na niet de beloofde snelheid internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 124532
Gebruiker
jaspoe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij aanmelding werd mij verteld dat internetsnelheid 100 MB zou zijn, maar als het een keer 10 MB is dan mag ik al blij zijn. Vaak is het maar 4 MB.
Is dit op te lossen en zo niet ben ik dan vrij om andere provider te kiezen en contract te verbreken??

De oplossing

Snellere verbinding of aangepaste prijs voor gebodene

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Spoelder,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jaspoe
    Datum
    Ondanks alle zeer vriendelijke hulp . Men heeft echt alles geprobeerd en daarvoor mijn dank is het alleen maar met allerlei extra kosten : ander modem (gratis) versterker (80 euro waarbij is toegezegd, dat de kosten terugbetaald gaan worden) en een extra Devolo (40 euro) iets beter geworden. Noodgedwongen moet ik me hier voorlopig mee tevreden stellen. 91 euro per maand vind ik te veel geld voor wat ik krijg.
    Denk dus nog na over volgende stap.
    Moet ook zeggen dat KPN elke dag contact opnam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jaspoe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen