Klacht KPN: Krijg geen glasvezel terwijl dit wel in het standaard alles in 1 pakket zit

mell2403

Vorige maand ben ik gebeld door een verkoopmedewerker van KPN met een aanbieding. Dit ivm het opzeggen van een oud abonnement. Hierbij is mij een alles in 1 standaard pakket verkocht. Volgens de verkoper en de website heb ik een glasvezel aansluiting, dus zou het veel sneller worden (60mb) dan wat ik op dat moment bij ziggo had. Ik ben hiermee akkoord gegaan omdat ik door de aanbieding een lager maand bedrag zou betalen dan bij ziggo. Afgelopen week is er een monteur van KPN geweest om alles aan te sluiten. Deze wist mij te vermelden dat wij toch geen glasvezel hebben (wel tot in de meterkast maar er mist nog een zogenaamde FPU aansluiting in de kast). Ik moest een nieuwe afspraak maken om deze te laten aansluiten. Contact opgenomen met KPN maar die kon mij vermelden als ik glasvezel wil ik mijn korting verlies? Dus er is mij een wassen neus verkocht met een mooie aanbieding die ze vervolgens niet kunnen en willen waarmaken!! Dit kan toch niet? Ze kunnen de opname terug luisteren....

Doen wat er in het gesprek is toegezegd, namelijk een standaard alles in 1 pakket aanbieden met korting en deze ook op glasvezel aansluiten zoals ook al op mijn adres aanwezig zou zijn volgens hun website.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Kluijver,

KPN Klantenreacties CMT

mell2403
    Inmiddels via messenger met jullie in contact. Loopt nog. Ik heb via Regefiber ook de postcodecheck gedaan en ook daar staat dat ik glasvezel heb. Ik heb hun gevraagd om een bevestiging hiervan en als ik deze ontvang zal ik dit naar kpn sturen.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Kluijver,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?