Opgelost door KPN: krijg herinnerings- kosten terwijl factuur betaald

cenk

Door een misverstand heeft kpn een bedrag niet kunnen afschrijven.
Gelijk heb ik een factuur gekregen van 15 euro extra herrinerings kosten.
De maand erop heb ik gelijk weer een rekening gekregen met 15 euro + 21% btw zonder dat ik daar een herinnering van heb gekregen.
Ik heb gewoon de bedragen zonder herinneringskosten betaald dus wat normaal de kosten zou moeten zijn.
Nu staat er een factuur klaar( die nog berekend moet worden waar alvast de herinnerings-kosten zijn inbegrepen.
Dit kan toch niet na jaren een trouwe klant te zijn en ik ben een veel gebruiker voorheen facturen van 150 200 euro per maand altijd netjes betaald.
Nu word ik behandeld alsof ik een wanbetaler ben.Ik ben zelfs afgesloten en willen ze nog meer geld Als dit de manier is waarop kpn handelt dan is het voor mij afgelopen.

Mijn abonnement weer aangesloten en al die spook kosten kwijtschelden vind het niet normaal hoe je trouwe klanten behandeld.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Demir,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    cenk
    is prima opgelost uiteindelijk weer aangesloten en kosten ingetrokken.
    ben blij en blijf nog even.
    is prima opgelost

Ook een klacht indienen over KPN?