Klacht KPN: Krijg na 3 schrijven geen antwoord. (gratis) toestel, frauduleus Mobil Miles en dossieroverzicht.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 256254
Gebruiker
M. Knyff
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Het betreft mobielnummer 06-51056610. Op 26 november een brief gestuurd met het verzoek het teveel betaalde aan abon kosten te retourneren. Dit gaat dan om het (gratis) toestel bij een abo wat een lening bleek te zijn.Hierbij ook het verzoek het eerder op mijn verzoek toegestuurde dossieroverzicht te verduidelijken. Hierin klopt e.e.a. niet. Tevens verzocht een frauduleuze handeling van Mobil Miles te onderzoeken en mij het abonnements geld over die periode terug te boeken. Op 20 december een reminder gestuurd en op 10 februari n.a.v. een chatonderhoud met een medewerker van KPN (Niels) wederom alle stukken gestuurd, echter nu naar een andere afdeling via een antwoordnummer.Volgens (Niels) duurt door mij gestuurde post wel een maand tot het op de afdeling aankomt. Best gek in deze digitale tijd. Nog steeds niets vernomen.

De oplossing

Binnen 5 dagen een oplossing en terugboeking van al het gevorderde. Ik wacht nu al enkele maanden.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Knijff,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M. Knyff
    Datum
    Geachte medewerker van de KPN, ik ben benieuwd wat bij de KPN 'binnenkort' betekend. Zoals reeds verzocht, verwacht ik mijn tegoeden binnen 5 dagen bijgeschreven op mijn bankrekening.U heeft maanden te tijd gehad mijn verzoek te kunnen behandelen, uitzoeken en oplossen. Enige reactie graag per brief of e-mailbericht, NIET TELEFONISCH. Met vriendelijke groet, Monique Meijer-van Knijff
  3. Auteur
    M. Knyff
    Datum
    21-03-2017 Ik heb contact gehad met een medewerkster van de KPN, mijn vraag(en) is(zijn) doorgezet naar een andere afdeling en ik zal binnenkort geïnformeerd worden. Ik ben keurig op de hoogte gesteld door de medewerkster. Ik wacht het nu nog een aantal dagen af.

  4. Auteur
    M. Knyff
    Datum
    Mijn vraag/klacht zou in behandeling zijn bij een afdeling van de KPN in Groningen. Inmiddels weer ruim 14 dagen verder en nog niets vernomen.
  5. Auteur
    M. Knyff
    Datum
    12 April wederom gebeld met de medewerkster van de KPN met de vraag: wanneer ik een reactie ontvang. Zij stuurt meteen weer een reminder naar behandelaar. Op 15 April otvang ik een schriftelijke reactie. Vanwege verjaring geen rechten meer en dus verzoek omtrent "lening mobiel toestel", afgewezen, ondanks uitspraak Hoge raad 2014 en 2016. Over de fraude zaak alleen maar: deze zaak is in augustus 2014 teruggedraaid. Beide motivaties zijn onjuist en onterecht. Ik ga dus in verweer deze week.
  6. Auteur
    M. Knyff
    Datum
    Helaas geen reactie van de KPN meer op deze site. Ik sluit nu af en heb een verweerschrift gestuurd aan de KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Knyff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ontving na lange tijd en vele correspondentie verder, een afwijzing van mijn verzoeken. Mijn verzoeken zouden verjaart zijn. Ik stuur hierover een bezwaar aan de KPN.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen