Klacht KPN: kunnen niets goed doen

Klachtnummer
# 6065
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na 4maal te zijn gebeld over abbonnementen hebben ze er nog niets mee gedaan zo als afgesproken fout op fout resultaat afgesloten eerst zoon toen wij 3dubbel abbonnement hebben er maar 2 nu 1doet het er en wij sinds bellen niet meer kpn is een grote ongeorganiseerde bende ik ben het goed zat oplossen is niet zo moeilijk maar bij de kpn schijnbaar wel

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Haaften,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen