Opgelost door KPN: Kwijtraken order en privé gegevens!

Thomas

Na enige overweging de keuze genomen om gebruik te maken van de aanbieding van KPN Glas alles in 1 standaard, met een korting van 6 maand à 35 euro. Alle gegevens op de bestelpagina ingevuld en vervolgens op de 'bedankt voor je bestelling' pagina geëindigd. Geen ordernummer of iets dergelijks beschreven daar.

Vier dagen later begon ik het vreemd te vinden dat ik nog geen order bevestiging had ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice, welke doodleuk zegt; "ik kan geen order van u terugvinden, maar ik kan u nu de nieuwe aanbieding in bestelling zetten". Hierbij geef ik aan dat ik bewust voor de vorige aanbieding koos en dat het 120 euro p. jaar scheelt t.o.v. de nieuwe aanbieding.

Daarna nogmaals met klantenservice van KPN glasvezel gebeld, deze persoon verteld mij dat het een week kan duren en dat ik daarna even terug moet bellen.
Geen bestelling dus nogmaals gebeld, klantenservice zegt: "helaas meneer ik kan niks voor u doen, u kunt een klacht indienen."

Afgezien van het feit dat ik het gewenste product niet meer kan afnemen op dit moment, wil ik toch wel heel graag weten hoe KPN met mijn privé gegevens omgaat, en waar mijn ingevulde gegevens gebleven zijn. Van een bedrijf als KPN verwacht ik dat ze verstandig en verantwoord met zulke gegevens omgaan.

KPN
    Geachte heer Tieltjes,

KPN Klantenreacties CMT
    Thomas
    Snel telefonisch benaderd door KPN, met aanbod om alsnog te leveren wat er in eerste instantie was besteld. Nette en vooral snelle oplossing. Helaas geen antwoord kunnen krijgen op de vraag waar mijn gegevens gebleven zijn. Ik ga er vanuit dat het om een technische fout gaat.

Thomas

Ook een klacht indienen over KPN?