Klacht KPN: Lang wachten op nieuwe internet verbinding.

Klachtnummer
# 454699
Gebruiker
Koen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben 2 maanden geleden internet aangevraagd in onze nieuwbouwwoning. Door een probleem bij KPN hebben wij nog steeds geen internet en is alleen het kastje geplaatst in de meterkast. We hebben ongeveer 10 keer gebeld, maar worden steeds gevraagd om te wachten. Nu is ons verzoek opnieuw ingediend, echter moeten we nu tot 13 juli wachten tot we werkend internet hebben. Veel van onze buren hebben al wel internet van KPN.

De oplossing

Het pakket opsturen. We kunnen dit zelf aansluiten. We willen snel werkend internet ivm thuis werken

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bos,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen